How do you make big time success on sustainability in your business?
Hvordan skaber vi nytænkning, udvikling og kreative tanker i en verden der forhinder det. At være first mooveres på ny teknologi, kræver mod, vedholdenhed, krativitet og de rigtige mennesker. Hvordan gør vi det?
Er eksperter en en velsignelse eller dødsfælde? Måske er personlige karaktertyper en vigtigere forudsætning! Hvem ved? Hvad med sammensætningen, tilgangen, kommunikationen, nysgerrigheden, passionen, vedholdenhed, fordybelse og læringen af ny viden? Har det intet at sige? Lader vi os let slå ud af forhindringer og udfordringer vi møder undervejs?
Questions
How do you make big time success on sustainability in your business?
Skab etmindset der, meget gerne, gør forud for kundernes behov. Hvorved kunderne ved ikke hvad de vil have før vi har vist dem det. En metafor som Steve Jobs anvendte i hans organisation. Som ligger i tråd med Henry Fords billede af kundes behov. Hvis Henry havde spurgt kunderne, hvad hans kunder ville have, havde de sagt en hurtigere hest.
Answer
Dermed består opgaven i at kunne læse det som endnu ikke står skrevet!
Vigtigheden af kunne skabe et gigantiske mål, der skaber gigantisk drive. Kender man elementerne til at skabe et gigantisk drive mod fremtidens løsninger, som går forud kundernes behov. Så vil man være First Mooveres – også i en bæredygtig øjemed. Skab et drive der er så stort, at fremtidens udfordringer blot er et midlertidig ståsted. Til at I bryder igennem barriererne, uanset hvilken udfordring i må møde. Stilstand er afvikling. Dette er Nokia et klart eksempel på. Nokias succes, med daværende dominas af verdensmarked, blev en hvilepude og deres markedsandel forsvant over natten. Selv den dag i dag, er Nokia en skygge af sig selv.
Vil i være fremtidens first mooveres and make big time success on sustainability in you business. Må I stille de rigtige spørgsmål. Her er nogle at tænke over!
Spørgsmål til fremtiden
Hvordan vurderer man personer om de har grundlaget for at være innovative og have et mindset, som udvikler produkter der gør forud for kundernes behov?
Tre grunde til du skal vælge dette oplæg
- Opdag dine egne typiske faldgruber og lærer af dine fejl
- Gør frygten til en din livslange ven og find dine personlige styrker
- Træffe beslutninger uden at være bange for resultatet
Er dette vigtigt for jer?
- Omdan begrænsende virksomheder til ubegrænsede
- Slip begrænsningerne og identificer jeres konkurrencemæssige fordele
- Få lov til at spille det uendelige spil.
- Skab et positivt mindset
- Slip dine styker fri
- Sådan bliver man en frygtindgydende konnkurrent
- …og meget andet
Få konkrete indsigt i
- XX
Uddybende info
- Varighed foredrag: 60 minutter
- Dansk eller engelsk
- Pris pr. foredrag:
- Lokation: udvalgt lokation
- Antal deltagere: minimum 25 personer
- Live eller Virtuel