Overlev med opfindsomhed, kreativitet og Innovation

Din overlevelse er drevet af nødvendighed til nytænkning

Hvis du:

  • Tillader det
  • Opdag det
  • Anvend det

De der er kreative, innovative og opfindsomme, er mere tilbøjelige til at eksistere på lang sigt. Kort sagt vil de forsvinde eller miste markedsandele.

Ahh🤨, du er måske ikke helt enig… Spørg nokia, kodak osv. De havde markedet, men mistede det på kort tid, da smartphone og digital kamara blev opfundet. Innovationen kan være så simpel som at ændre farven, såsom appel var vellykket på deres bærebare computere. Et uheld ved kopimaskinen, hvor man printede med 300% forstørrelse, gav Royal Copenhagen deres nyeste kollektion ud fra deres gamle. Små ting gør en kæmpe forskel. IKEA, der fik kunder til at hente deres varer selv fra lagen. Fordi de var presset på personalet, med sygdom mm.

Stilstand i svære tider er katastrofale. Benyt lejligheden til at udvikle dig, dine services/produkter, din markedsføringen, din strategi og være endnu bedre forberedt til de gode tider igen. Historisk set vil de komme igen. Så sikkert som foråret kommer efter vinteren. Uanset hvor længe den har været.

Hav mod på at implementere alle de gode ideer, du allerede har i din skuffe. Det siges, at krige og kriser skaber innovation. Det er kun delvist sandt, men overlevelsestider sætter ideerne i gang. Fordi alternativet er katastrofalt.

Vær med

Få løbende artikler, metoder og input, der styrker dit potentiale som person og din karrierevej.

Spørg Siigurd

Brænder du inde med et spørgsmål eller andet, så hold dig ikke tilbage, men send os en besked.

Kan vi hjælpe?

Vi besidder en særlig evne til at fremelske potentialet i mennesker og få dem til at flytte sig. Ønsker du at forbedre din business, personlige liv og lederskab. Så vil vi kunne hjælpe dig.

Vær med

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, der styrker dit potentiale i din business, dit personlige liv og dit lederskab. Få løbende effektive metoder og strategier.
* indicates required
Please select all the ways you would like to hear from Siigurd:
You can unsubscribe at any time by clicking the link in the footer of our emails. For information about our privacy practices, please visit our website.
We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices here.
Nyhedsbrev

Spørg Siigurd

1 + 7 =