Det gode værtskab

Skab betydelig stigning af tillid og bedre service

Workshop for frontpersonalet

At velkomme andre

Kunsten at få mennesker til at føle sig velkommen.

At velkomme sig selv

At kunne sætte sig selv op og være autentisk.

At velkomme hinanden

At samarbejde, for at få det bedste resultat ud af det for alle.

En workshop for frontpersonalet med fokus på blandt andet:

  • Hvordan du kan levere en enestående service?
  • Hvordan du skaber mersalg?
  • Hvordan vi sammen skaber ægte loyale gæster?
  • Vores kunde i dag er jeres i morgen – og omvendt?
  • Hvordan håndterer jeg den utilfredse eller kritiske gæst?
  • Hvornår vil gæsten anbefale jer til andre?

Udover to-tre timers med inspirerede indsigt er der også mulighed for kollegialt samvær på tværs af deltagerne.

Værtskab er kunsten at få mennesker til at føle sig velkommen

Værtskab er gæstfrihed. At de føler sig ”frie” til at turde være den, de er, sige og gøre som de vil

Service giver man – værtskab er man

Værtskab er indsigten om at al udvikling begynder i en selv

Værtskab er en kunst, vi kan lære at udvikle

Værtskab er først og fremmest et valg vi tager – hver dag

Værtskab er når man handler på en måde, så både en, og dem der hjælpes føler sig bedre tilpas

Et godt værtskab, er kunsten at få mennesker til at føle sig velkomne

Værtskab er når man glemmer det man giver og husker det man får

Værtskab er service og omtanke på en naturlig måde

Værtskab er mere end at se det menneske, vi møder som en kunde, forbruger, besøgende, bruger … men som en gæst!

Et godt værtskab tager udgangspunkt i et godt selvværd – Så man tør at være den autentiske vært

Værtskab er når man handler på en måde, så både en, og dem der hjælpes føler sig bedre tilpas

Værtskab er en kunst, vi kan lære at udvikle

Værtskab er når man glemmer det man giver og husker det man får

Værtskab er service og omtanke på en naturlig måde

Deltagerne siger:

“Lyst til at blive bedre.

Lyst til at give positiviten videre.

Selvtillid til at tro på at det vi gør er godt nok.”

Deltagerne siger:

“At positiv tænkning er ligeså vigtig for gæsten, som den er for mig. Og mine kollegaer!”

Deltagerne siger:

“Den positive tilgang. Når vi har det godt, har vores gæster det også. Jeg må træne mine styrker helt konkret.”

Deltagerne siger:

“Bekræftet i selvtillid.

Mod på forbedring.

Mod på udvikling.”

Deltagerne siger:

“Hvor vigtig at man spørger ind til folks oplevelser.” 

Deltagerne siger:

“Se positivt på det hele. Se tilbage på mine styrker. Vær tilstede. Jeg er unik.

Jeg har fået relationer til flere af deltagerne.

Har fået blod på tanden.

Tak for en god aften.” 

Deltagerne siger:

“Positivt.” 

Deltagerne siger:

“Tusinde tak for i aften.

En påmindelse om, hvor mange evner jeg besidder indefor faget – men også generalt.”

Deltagerne siger:

“At jeg, selvom jeg blot er en museumsvært, er en stor del af billedet ud af til.”

En god foredragsholder med en afsmittende energi

Book eller få et uforpligtende tilbud på en god foredragsholder med en afsmittende energi

Dette får I:

  • Givende to-tre times workshop
  • Skabelon til mail-invitation
  • PowerPoint udleveret
  • Dansk eller Engelsk
  • Stille spørgsmål til Siigurd i den efterfølgende uge

    Workshoppen er før medfinansieret af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse.

    Handelsbetingelser

    En kunde, der er godt taget hånd om, er mere værdifuld end flere tusinde kroner i reklame

    Folk husker måske ikke nøjagtigt, hvad du gjorde, eller hvad du sagde, men de vil altid huske, hvordan du fik dem til at føle.

    Jeres DNA er

    jeres identitet og

    jeres unikhed?